عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه تاکید کرد سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادران خود را از دست می‌دهند چهار موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا شلیک شد گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم ملاقات امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در گامبیا قرار گرفتن نام زلنسکی در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه آخرین خبرها از توافق حماس و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس در غزه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سفیر ایران در عراق: بسیاری از مقامات برای عملیات «وعده صادق» به ما تبریک گفتند ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد وزیر خارجه آمریکا: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم اردوغان: هدف ما از توقف تجارت با اسرائیل، مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
سرخط خبرها

قالیباف: با تکیه بر مردم می‌توان موانع سخت را از سر راه برداشت

  • کد خبر: ۱۴۹۷۶۹
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
قالیباف: با تکیه بر مردم می‌توان موانع سخت را از سر راه برداشت
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که با تکیه بر مردم می‌توان موانع سخت را از سر راه برداشت.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست مشترک شورای اداری، مجمع نمایندگان استان و فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، نمایندگان مجلس در استان، استاندار و مدیران استانی برگزار شد.

قالیباف با اشاره به موارد مطرح شده توسط نمایندگان و فعالان اقتصادی در خصوص رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزود: ما در کشورمان باید تولید ثروت کنیم تا سرمایه گذاری اتفاق بیفتد و تا وقتی این اتفاق نیفتد نمی‌توانیم سرمایه گذاری داشته باشیم و نتیجه آن این می‌شود که ما امروز در منحصر به فرد‌ترین جای دنیا ایستاده‌ایم و اگر در همه حوزه‌ها درست حرکت کنیم مشکلات حل و درآمد کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت قانون در موضوع اصل ۴۴، گفت: طبق قانون باید ۷۰ درصد منابع حاصل از اصل ۴۴ صرف سرمایه گذاری شود، اما متاسفانه درست عمل نمی‌شود و اگر درست عمل شود مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی افزود: ما باید خرید خدمت انجام دهیم نه تولید خدمات و این کار نیاز به تصمیم گیری دارد و به امید خدا ما این را در مجلس یازدهم که ان شاءالله انقلابی است بتوانیم حل کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات باید تشخیص علمی درست با تصمیمات سیاسی داشته باشیم، گفت: تا این کار را نکنیم امکان ندارد کشور پیشرفت کند.

وی افزود: وقتی من در مجلس شهدا شرکت می‌کنم با خود می‌اندیشم که اگر ما نتوانیم در جنگ اقتصادی درست عمل کنیم در مقابل شهدا چه پاسخی خواهیم داشت؟ اگر در انجام کار‌ها دقت کنیم و توجه خود را در انجام مسوولیت به کار گیریم این کشور در طول برنامه هفتم می‌تواند به ثبات اقتصادی برسد.

رییس مجلس تاکید کرد: انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که با تکیه بر توان و ظرفت مردم می‌توان موانع سخت را از سر راه برداشت و به پیروزی رسید و این درسی است که ما از امام خمینی (ره) گرفتیم بزرگ مردی که جز برای خدا حرفی نزد و جز برای خدا گامی بر نداشت.

وی افزود: همه ظرفیت‌ها و امکانات در کشور وجود دارد و ما می‌توانیم با یک برنامه ریزی دقیق و علمی، در طول اجرای برنامه هفتم توسعه کشور را به شرایط ثبات اقتصادی برسانیم.

در این مراسم آیت الله آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: امیدواری به برکت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس بتوانیم در مسیر انقلاب درست گام برداریم. مساله مهم این روز‌های کشور حل مسال اقتصادی و بهبود معیشت مردم است که امیدواریم با تلاش و تدبیر مسئولان نظام شرایط اقتصادی مردم بهبود پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->